Informacje podstawowe:
- Termin: Sobota, 25.06.2022, 10:00 [zapisy od 9:30]
- Lokalizacja: Klub Leśniczówka Rock’n’Roll Cafe, Aleja Muzyków 1, Park Śląski, 41-500 Chorzów
- Format : 2000, (1-3 detachmenty, 1-3 datasheety), 12 CP
- Limit miejsc : 32
- Wpisowe: 75zł [100zł do puli nagród]
- Zapisy online
- Stoły: 60” x 44″
- Sędzia: Stasik
Listy proszę przesłać sędziemu na mateuszit.stasica@gmail.com lub okazać przed przystąpieniem do turnieju.
Za przesłanie poprawnej rozpiski do 21.06.2022 gracz otrzyma +3DP
W rozpisce muszą być zapisane i nie można tego zmieniać przed bitwą:
- Legion, chapter, cult itp.
- PSYKER musi mieć napisane jakie zna czary
- Umiejętności które wybieramy przed grą
- Stratagemy które ulepszają unity
- Relikty, warlordy nawet te wykupione
Zasady
- Ustawiamy znaczniki zgodnie z misją, jeżeli znacznik będzie się znajdował na terenie, należy go odsunąć tak, aby nie był na nim.
Jeżeli gracze się nie mogą dogadać, trzeba wezwać sędziego, który przestawi tereny. - Potajemnie zapisujemy wybór “secondary mission”.
Po zapisaniu gracze pokazują sobie nawzajem co wybrali - Rzut kto jest “Attacker” a kto “Defender”, wygrywający wybiera.
- “Defender” wybiera stronę.
- Potajemnie zapisujemy co idzie do rezerw i transportów, używamy też w tym momencie wszystkich stratagemów które pozwalają wrzucić unit do rezerw.
Jeżeli dana jednostka jest w transporcie też to trzeba zaznaczyć
Max połowa unitów i pkt w rezerwie
Nie można wychodzić z rezerw w 1 turze i trzeba wyjść do 3 tury. - Wystawianie unitów naprzemiennie zaczynając od “Defender”
Jeżeli obaj gracze mają przestawianie, rzucamy kto robi to pierwszy naprzemiennie - Rzut kto zaczyna
- Używanie stratagemów i umiejętności “before the battle” (bez ulepszania i wrzucania do rezerw)
- Zaczęcie gry
- Po 5 turach gra się kończy i liczymy wynik, jeżeli gra przekroczy wymagany czas na jej rozegranie, dalsze losy bitwy ustala sędzia
- Gramy na Chapter Approved 2022 i WTC FaQ
- Punkty karne:
- -5 DP za brak przygotowania do turnieju (brak miarki, lub brak kostek lub brak zasad swojej armii)
- -10 DP za błędną rozpiskę
- -10 DP za niekulturalne zachowanie podczas gry
- -10 DP za sztuczne przedłużanie rozgrywki
- Końcowy wynik z tabeli:
W pierwszej kolejności liczymy duże punkty (DP). W przypadku remisu pierwszeństwo mają punkty uzyskane z gier (bez oceny modelarskiej). W przypadku dalszego remisu sprawdzamy różnicę VP ze wszystkich gier. W przypadku identycznej różnicy liczy się większa liczba VP. W przypadku remisu we wszystkich powyższych wielkościach, gracze z takim samym wynikiem zajmują ex equo to samo miejsce.
Różnica VP = wynik końcowy DP
0-4 …………………………. 10 – 10
5-9 …………………………. 11 – 9
10-14 ……………………… 12 – 8
15-19 ……………………… 13 – 7
20-24 ……………………… 14 – 6
25-29 ……………………… 15 – 5
30-34 ……………………… 16 – 4
35-39 ……………………… 17 – 3
40-44 ……………………… 18 – 2
45-49 ……………………… 19 – 1
50+ ………………………… 20 – 0 - Misje:
- 11 Recover the relics (hammer)
- 13 Data Scry Salvage (skosy)
- 22 Conversion (ćwiartki)
- Modelarstwo:
- Wymagany pełny WYSWIG
- +3 DP za wszystkie zrobione podstawki
- +10 DP za wszystkie pomalowane figurki minimum 3 kolory, bez pozostawionych widocznych fragmentów podkładu
- +5-15 DP za poziom pomalowania (cienie, highlights, oczy itp)
Czasówka
9:30 – zapisy
10:00 – 12:30 – 1 bitwa
12:30 – 15:00 – 2 bitwa
15:00 – 15:30 – przerwa na lunch
15:30 – 18:30 – 3 bitwa
18.45 – rozdanie nagród